Iconos cabecera

Destaquem

  • A l’Aeroport i al tren en bus A l’Aeroport i al tren en bus
    Horaris bus Aeroport de Reus i estació tren AVE

Incrementen els usuaris “molt satisfets” del transport urbà de Tarragona (07/11/2017)

La nota mitja del sondeig augmenta un 0,30% respecte l’any 2016

Els resultats de les enquestes de satisfacció fetes als veïns i veïnes de Tarragona, que utilitzen el transport públic, han evidenciat una millora dels serveis de l’Empresa Municipal de Transports (EMT). El nombre d’usuaris que han marcat la casella de “molt satisfets” (9-10) ha superat un 6’7% les dades de l’any passat, superant així el 8 de nota mitjana, concretament 8,43.

Tot i aquest augment significatiu, les avaluacions d’altres aspectes que apeŀlen al funcionament del servei, com la puntualitat, horaris, parades, freqüències, bitllets i abonaments van pujant tímidament. La presidenta de l’EMT, Begonya Floria es mostra satisfeta amb els resultats qualificant l’enquesta com “eina imprescindible per anar assolint el millor servei possible”.

Tanmateix, les enquestes també reflecteixen l’aspecte crític de la ciutadania ja que s’exposa una certa insatisfacció amb la freqüència de pas . Aquest sondeig ha estat realitzat per l’empresa Ceres, i es va dur a terme a les línies 6,54,8, 21 i 11 (que corresponen a les zones de Ponents, Centre i Llevant).

[Tornar a Notícies]

 
Carrer d' Anselm Clavé, 1 43004 Tarragona